onsdag 26 maj 2010

Inredningsfrun i bara mässingen!?!





För ett bara ett par dagar sedan kunde jag sitta i bara mässingen (det gjorde jag dock inte, jag vill ju inte skrämma livet ur någon) ute på altanen och lapa sol. Bebis sprang runt i shorts och bar överkropp och flexade sina muskler (Inredningsnörden också för den delen ;)).

Men nu är vi tillbaka i det här himla "regn-å-sju-grader-kallt-träsket-som-måtte-vara-över-snart"-vädret!!! Dock blommar våra gubbar i landet som bara den och jag hoppas på en stor skörd av det röda guldet i år. Regnet måste ju faktiskt vara till någon nytta!!!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med min sista hemtenta för terminen. Tjohooooooooooooooooooooooooo!!!!

En härlig lill-lördag önskar jag Er goa bloggläsare!!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Annika L sa...

Åh, vad skönt att du är klar!! Njut nu av lill-lördagen och din familj! Kram Annika Ps. Vad skoj att du fick vikariera i klassen, ett gott betyg antar jag. Kul!