fredag 28 maj 2010

Inte alla hästar hemma???







För ett tag sedan, utan för matvarubutiken, delades det ut små mini Coca-Colaflaskor. Å det är ju trevlig!! Men jag var inte intresserad av själva drycken utan mer av intresserad av den söta flaskan. Killen som delade ut flaskorna trodde nog att jag inte hade alla hästar hemma när jag med trånande blick fick syn på alla flaskor som skulle slängas;

" - Eh,,,,,,,, skulle man inte kunna få några flaskor???"

" - En tom flaska?!?! Vad ska du ha dom till??"

" - Ja, de kan man ju ha till mycket,,,,, kanske sätter jag lite blommor i dem, vad vet jag!!!"


Å nu står de söta små Coca-Cola flaskorna på rad i köksfönstret med ljuvliga syréner i. Visst är det tur att man har sina hästar ute å springer ibland :)!!!!

KRAM

// Inredningsfrun å full av knäppa idéer

1 kommentar :

Suzan sa...

Ja det är en himla tur det.
Åh så fint det blev sen. Det gäller att ha ögonen med sig ibland.
Ha en skön helg!!!

Suzan