tisdag 11 maj 2010

Rofullt!





Alldeles utanför fönstret, i klassrummet hos mina söta ettagluttare, växer dessa vackra primulor i olika färger. Det känns som att naturen tappat sin färgpalett rakt ner på gräsmatta!!! Ljuvligt!!

Tänk så härligt och rofullt att kunna sitta och titta ut genom fönsterna och drömma sig bort och hämta kraft en stund, mellan matematik-kluringar och svensk grammatik. Vad har du utan för ditt fönster som får dig att drömma dig bort???

En mysig tisdag önskar jag Er, goa underbara bloggläsare!!! Tack för att ni fortsätter att besöka mig och att fler och fler börjar lämna små spår!! Det värmer mitt lilla hjärta!! Å tack för att Ni tar av er tid och ger den till lilla mig!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst........ Millan!! Din vinst är skickad + hemlis är skickad!!! Så stå nu givakt vid brevlådan !!! ;)

Inga kommentarer :