fredag 4 juni 2010

Photoshopa brödrosten!?!



Hört på the Island idag;

" - Vart tusan är brödrosten!?!"

" - Den har jag stoppat undan för den är ful å jag vill inte att den ska stå framme imorgon när de ska komma och fota!"


" - Kan de inte bara Photoshopa bort brödrosten?!?"



Ja, det kan man ju fråga sig, när man nu för tiden kan retuschera bort både det en å det andra. Men man vågar ju inte chansa......

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssss....... Idag bjuder jag härliga saker i rött som jag fotade igår. Från ljuvliga butiken Mittbrodts Möbleri. Varsågoda!!!

2 kommentarer :

Elle sa...

Jag har en lysande blå brödrost som ALLTID göms i en låda när den inte används, inte tusan passar den in i mitt vit-beiga kök! Det skulle vara som att ha en finne på näsan!
Kan inte tänka mig att det är JAG som köpte den...iallafall inte i det här årtiondet!
(hur länge håller en sån där brödrost...?)

L är har öga för alla detaljer och gör jättefina bilder, så det går nog bra ska du se!
Ha en alldeles underbar dag!!!
Kram Elle

Elle sa...

Blir lite konstigt när man skriver innan ögonen är helt öppna och första koppen kaffe inte är urdrucken! *blink*