måndag 5 juli 2010

Hand i hand!!



En av de saker som gör mig mest harmonisk i mitt lilla hjärta, är att gå hand i hand med min älskling. Bara strosa omkring, prata om allt och inget, lösa lite världsproblem och stanna vid en vägkant och bara njuta av stunden och ögonblicket tillsammans.

På vår lilla mini-semester på Österlen har vi strosat gata upp och gata ner och filosoferat tillsammans. Å som vanligt har jag väl oxå stannat upp både en och trehundra femtioelva gånger och fotat ljuvligt vackra rosor och lavendelhav!!! Men min käre maken har vant sig vid detta och går lika långsamt som en pensionär med rullator med pys-punka, så att jag hinner springa i fatt honom när jag för femtioelfte gången säger "jag MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE bara ta en bild till!!!". Han är tålmodig han, mitt hjärta!!

Så varsågoda; Lite bilder från min och Inredningsnördens lilla "njuta-en-stund-tillsammans-och-lös-världsproblem"-promendad i Kivik.

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

Annika sa...

Underbart!!! Både dina bilder och "hand i hand-temat". Viktigt med vuxentid ibland, man samlar kraft och ger kärleken extra näring. Viktiga saker i livet. Du tar helt fantastiska bilder - vet du verkligen hur duktig du är??????? Kram Annika

Kristin sa...

Hej du, jag försöker få kontakt med dig så jag kan skicka texten till reportaget till dig för genomläsning! Det måste bli klart snart så jag hoppas du kan svara och meddela vilken mail jag ska skicka den till... fagerskjold@gmail.com når du mig på!
Kram Kristin

hemmahosagge sa...

Vad mysigt ni haft det:) Härligt! Njut och trevlig sommar. Kram Agnetha

cat sa...

Mmmmm underbara bilder! Längtar verkligen till Österlen nu - vi åker dit MÅNGA gånger per år. Känner att det blir av alldeles snart ;-))
Förresten tillbringade jag några timmar i solen på Haga park i söndags. Ljuvligt!
Ha de gott på soliga Öland. Catarina

Elle sa...

Det är nog inte alltid lätt att vara gift med en bloggerska...*ler* tur att din man har en stor portion förståelse.
Vilka härliga Österlenbilder! Nu längtar jag riktigt till Sverige. Har min familj i västra skåne.
Vad kul med tv-hemlisen! Synd bara att jag inte har svensk tv här:(

Ha en fortsatt skön dag!
Kram Elle