söndag 18 juli 2010

Nytt men ändå same old, same old....



.... lilla Inredningsfrun!!! Så hej å välkomna till min nya design på min lilla bloggeliblogg!

Lite nya ramar och kantlinjer runt bilderna och inläggen och voíla - uppfräschning!! Tycker jag iallafall! Men hey, vad vet jag!!! Jag skriver ju bara!!!

Så tyck nu till och var inte rädd att säga vad du tycker. Jag vet ju ändå inte vart du bor....... ;)

Imorgon ska jag ut på böljan den blå. Hoppas att jag jag kommer hem torr bakom öronen bara. Fast det är jag knapp ens när jag är på torra land!

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Camilla sa...

Tjohoo!
Kul med lite upp fräschning!
Igår kväll låg jag och pilla på bloggen och provade den nya designen jag oxå. Det kan vara riktigt kul. Och ibland behöver man ändra om lite också. Är jätte spänd på vad du+ tv kan innebära? Hm? jag vill veta mera! :)
Om tre veckor beger jag mig till Ön jag med:P Längtar.... Öland är verkligen sommar, lugn och frihet!
Många sommar kramar Camilla

Jessica sa...

Gillar din nya blogg snyggt. Hoppas du har en bra vecka kram Jessica

Kristin sa...

Hej du rara, fint och fräscht på bloggen tycker jag! Det är kul att förnya sig lite, även på bloggen och inte bara i hemmet *fniss*

Ha det så bra på soliga ön och njut av sommaren!

Kram Kristin

Lina sa...

Jätte nice med den nya designen... Du verkar ha en ljuvlig sommar med många utflykter, kul!!

Kram Lina

Linnea sa...

Hej!
Jag hittade hit via styleroom! Vilken fin blogg och vilket otroligt vackert hem du har!

annatroll sa...

Riktigt snyggt, gillar särskilt ramarna runt korten!
Ha en fortsatt skön sommar, Kraaaam!

Anonym sa...

May I simply say what a comfort to find somebody who genuinely knows
what they're discussing on the net. You actually realize how to bring an issue to light and make it important. More and more people need to look at this and understand this side of the story. It's surprising
you're not more popular since you surely possess the gift.
Also see my web site > rainbow titanium ring