torsdag 15 juli 2010

Vart är han, Herr Honung??

" Jag hörde minsann på televisionen att Hans Majestät Honungen skulle vara här på the Island idag......"
" Jag ska nog springa och tjenamorsa lite på honom, tror jag! Hallå Hans Majestät Honungen, vart är du??"
" Överträde beviras??? Det har jag inte en aaaaaaaaaning om vad det kan betyda..."
" ... men nu kommer mammsen springandes i full fart å det bådar aldrig gott......"
" Bäst jag skyndar mig...... tjohooooooooooooooooooooooo"
Idag har vi varit på Solliden Slott med ett par goda vänner. Härligt att strosa runt bland vackra blommor i vårt härliga sommarväder!!! Dock inte lika roligt att motionera på semestern i form av löpning/inhämtning av springande Bebis (HUR i all sin dar kan kids vara så snabba med så små och korta ben!)

Å by the way så låter sig Bebis hälsa att han har gjort sig bekant med säpo men dock inte Hans Majestät Konungen.

KRAM

//Inredningsfrun med Bebis på vift

Inga kommentarer :