söndag 15 augusti 2010

Ja, det var minsann inte igår......





..... som Ni fick se bilder från mi casa hemma här på the Island. Å inte idag heller, för den delen :)!! Men inom kort så kommer det lite uppdaterade bilder, I promise.

Ja, nu på sommaren är man ju knappt inte inomhus alls och då lull-lullar man ju inte lika mycket som vanligt. Inte jag iallafall!!! Då lull-lullar jag hellre i trädgården.

Imorgon tänkte jag ta mig ann ett gammalt bord som behöver en make-over och uppfräschning. Trevligt med lite målning, det var minsann inte igår det heller :)!!!

Hoppas att er helg varit lååååååång och mysig!!!

KRAM på er goa, söta bloggläsare!!

// Inredningsfrun

Psssssssssst......... Idag bjuder jag på lite fynd från vår lilla Helsingörs-resa. Både den söta lilla lyktan och kuddfodralet från Greengate fyndade jag på rea. Den söta mjölkflaskan kostade dryga tjugo kronor och den hittade jag i en vanlig matvarubutik.

1 kommentar :

Brunkullan sa...

Fina fynd! Gillar Green Gate så mycket. Alltid ett genomgående tema och röda trådar. Lätt också att matcha med nytt från olika kollektioner:)