lördag 21 augusti 2010

Signal var det här!!!


För alla er som är lika tokiga i kräftor som jag, kan det ju inte undgått att vi befinner oss mitt i kräftsäsongen just nu!!! Så idag när vi skulle få över lite vänner på middag, var vi ju bara tvungna att köpa hem lite färska signalkräftor. Å de fick bli lite som grädde-på-moset till Västerbottenost-pajen med kantareller (japp, IGEN, men det är såååååååå god), kräftröran med citron och dill och det egenpimpade vitlöksbrödet.

Å nu har jag bara den där låten som börjar "Temperaturen är hög uti kroppen....." men jag tänker främst på delen av sången som lyder "...vi rullar, vi rullar, vi rullar, vi ruuuuuuuular...."!!!! För det gör vi nästan nu efter all mat. Även de som inte har preggers-mage som jag :)!!!

Hoppas att ni har haft en mysig lördag, goa bloggläsare!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst........ TACK för alla söta kommentarer ni lämnar efter er!!! Ni är ju bara BÄST!!!! Puss på er!!!

3 kommentarer :

Bella sa...

åååh, nu blev jag riktigt sugen på kräftor, har inte ätit några ännu i år, får se till att ta tag i det!

Vilken fin mage du fått, håller tummarna för att allt går bra för dig och det lilla livet i din mage

Kramar Bella

Linn sa...

Jag glömde en sak! Glöm för guds skull inte Rute Stenugnsbageri!! Deras bullar är att dö för!!

Anna i Hallsberg sa...

Du dukar sååå fint att det nästan räcker att "äta" med ögonen ;) Hoppas att du och magen mår bra!! Kramis Anna