torsdag 9 september 2010

Äpplet faller inte långt från trädet!




Igår hade vi mina päron över på lite fika. Å efter fikat passade de på att röva Bebis på en liten kvällspromenad. Väl hemma igen hade mammsen med sig vackraste lilla buketten med vildblommor som hon "hittade" längst med vägen. Äpplet faller inte långt ifrån päronträdet, sa min käre make, och jag kan väl inte annat än hålla med. För jag är ju oxå väldigt duktig på att "hitta" blommor på mina små promenader........ ;)

Imorgon är det fredag - tjohooooooooooooooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Vår kökstapet kommer från Boråstapeter (Seaside-kollektionen) men UTGICK ur deras sortiment 2007. Vi hade turen att kunna köpa upp ett restlager.

4 kommentarer :

Anonym sa...

nu var det ett tag sen vi fick se några preggo-bilder.. :) vi är så himla nyfikna!

Marianne sa...

Helt rätt man behöver ansa lite här och där, och det blev ju lite majs också som bara behövde plockas kram mor

Camilla sa...

Tjoho kära bloggvän!
Jag länkade dig i mitt senaste blogginlägg då jag snodde lite tips ifrån dig...;)
Jag håller med ovanstående óch tycker absolut att du får at och visa lite mage snart! Goa kramar till dig!

Anonym sa...

The software will make it easier to analyse your present status and
this will give you something on which you'll base your decisions upon. The most recent software I used has brought me much success. online promotional occupied how to consist on search engine optimization on your own however Today social media has made new opportunities for web professionals.
Take a look at my site : http://proimblogger.com/ultimate-demon-review/