onsdag 8 september 2010

Istapp var det här!!!










Den ständiga diskussionen här hemma, nu för tiden, är hur mycket fönsterna ska vara öppna i sovrummet när vi ska sova. Jag hävdar att fönsterna aldrig kan vara öppna för mycket och maken hävdar motsatsen. I vanliga fall är jag som varmast om natten (ska inte kroppstemperaturen sjunka på natten??) och vill helst ha både korsdrag och mycket öppet. Så med lite extra preggo-hormoner i omloppet, håller jag nu på att smälta bort om nätterna. Maken tycker dock att 14 grader är lite i kallaste laget, så därför blev det gästrummet med vidöppna fönster inatt (igen!!). Lite istappar i nästhåren när man vaknar, det är livet det :)!!!

Njut av lill-lördagen!! Det ska i alla fall jag göra!!!

KRAM

// Inredningsfrun å väääldigt varmblodig

Psssssssssst....... Idag visar jag lite bilder från vår lilla bänk i köket som höst-pimpats lite med vacker kärleksört som jag ställt i min vackra Mateus-kanna. Den är perfekt som vas!!

6 kommentarer :

Jenny i Skriketorp sa...

Alltid sååååå fint!!!

Anonym sa...

Hej! Jag har lagt din blogg i mina favoriter, har kollat på alla dina vackra bilder. Älskar din inredning och får så mycket inspiraton nu när vi ska flytta. Tack!
Hoppas du är piggare från sjukstugan? =)
Hälsningar Jenny!
http://jentanholm.blogg.se

JessicaMaria sa...

Super-duper fint!!!

Viktoria ♥ sa...

Vad fin bänken är efter att den höst-pimpats :)
Mateus porslinet är ju så vackert, står på önskelistan hos tomten ;)
Kram Viktoria

Anonym sa...

ni har ett så underbart fint hem. det är verkligen ögongodis och inspirerande att kika in här. blev helt förälskad i de vita muggarna som hänger på hyllan. vart har du hittat de? ha en härlig dag

StrandviksVillan sa...

Hejsan svejsan!
Supersnygga bilder! Förresten så såg jag dig i en annons nyligen i en inredningstidning, kommer inte ihåg vilken :)

Undrar om du har visat den där vägghyllan i helhet i nåt tidigare inlägg? Jag söker efter snygga modeller till ett eventuellt "hemmabygge" nämligen.

Må så gott du och din inneboende ;)