onsdag 29 september 2010

Where the hell är brevet!!




Sedan ett par dagar tillbaka sitter jag febrilt och söker efter en bakgrund (till blogspot) som ser ut som ett skrivet gammalt brev. Jag VET att jag har sett det någonstans där ute i cyberspace och börjar bli aningen frustrerad över att jag inte hittar det igen. Så nu söta, gulliga, hjälpsamma blogläsare; Kan ni hjälpa mig med detta?? Vet ni vart jag hittar sen sådan bakgrund till blogspot??? SNÄÄÄÄÄÄLLA!!!

Idag spenderar jag dagen tillsammans med Herr Skol Bok och Fru Antecknings Block- igen!!! Har haft roligare saker att göra i mina da´r.....tjibi......

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst........ Idag bjuder jag på söta saker från Topiary!

4 kommentarer :

Rebeccas.se sa...

Vilka fina bilder! Googla på blogger templates tex, vid en snabb googling hittade jag denna: http://www.bloggerstyles.com/letter-frame-blogger-template/ men det finns säkert fler. Om inte annat går denna att modifiera. Lycka till!

//Rebecca

Anonym sa...

Hej!

Väldigt fina bilder på ALLT!!!! Mysfaktorn hög på rubbet!
Skulle varmt rekommendera www.istockphoto.com
och söka på "old letters" om du inte redan hittat nåt?
Lycka till

Sara

Jenny sa...

Gokväll! Vet inte om det är ett sånt du menar men blogspot har ju färdiga mallar om du går in på design, där finns brev som man kan använda till bakgrund.


Kramar J

Lotta - ohlovely.se sa...

Det kanske är något i stil med Shabbyblogs bakgrunder du menar? Finns massor av fin grafik där. Ta en titt här: http://www.shabbyblogs.com/backgrounds.html

Ha det så bra!
/L