fredag 22 oktober 2010

Som julafton!!


Söt zink-tags till adventsljusen är ju bara ett måste till julen....
..... å sött rött julsnöre kan man ju inte heller vara utan!!

Vacker "god jul-skylt" från IB Laursen. Den ska hänga vid det nymålade fönstret i hallen.
Vacker adventskalender som man ska hänga små julklappar i är ju ett måste.....
....... för alla som älskar små paket :)!! Även denna från IB Laursen.
Idag ska jag krypa upp i soffan och läsa Allt i hemmets JULSPECIAL!!

Idag har jag namnsdag - tjohoooooooooooo!!! Så min omtänksamme käre make kom hem med en mumsig chokladask till mig. Så trevligt! Dessutom hade mitt efterlängtade paket (med julpynt) kommit på posten med lite smått och gott härifrån!! Å som grädde på moset så damp "Allt i hemmet JULSPECIAL" ner i brevlådan. Jo, man tackar ja!! Idag känns det precis som julafton - tjohoooooooooooooooo igen :)!

En fortsatt mysig fredag önskar jag er. Å ta det för tusan lugnt om ni ska ut på vägarna och köra. Det är halt där man minst anar det!! Vill ju inte att mina goa läsare kanar ner i diket!! Så håll i er!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Idag visar jag lite bilder på våra nya julsaker!!! Allt är beställt från Alvas Hus

6 kommentarer :

Annika sa...

Grattis på namnsdagen! Härligt med små överraskningar i vardagen. Kram Annika

Anonym sa...

Åh vad mycket fint:) Längtar också jättemycket till jul. Druckit julmust och ätit pepparkakor idag. ha en fortsatt bra namnsdag och helg!,hälsn. Charlotte

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen önskar vi
på andra sidan sundet.

(Allt man kan fira SKA firas)

sara sa...

hej gumman. hoppas det e ok att jag lånar bilden på din blogg på allt i hemmet. hojta till annars. KRAM

Anonym sa...

gillart väldans mycket....både namnsdag o jul!!!
O speciellt mycket,,,din blogg!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Visst är det mysigt med jultidningar. Ha det så bra bästa inredningsfrun:)
Kram Lotta