lördag 23 oktober 2010

Två bokstäver små!



W och O! Två små bokstäver men med så stor betydelse för oss!! W som i Bebis (William) och O som i Bebis i magen (Oliwer)! Tänk så lyckligt lottade vi är!!

Idag ska jag iväg och jobba på Mormors Fönster. Det blir till att packa upp årets nya julsaker (tjohooooooooo) och göra julfint i butiken (dubbelt tjohoooooooooo) till kundkvällen nu på onsdag den 27/10. Ni kommer väl :)!?!

Trevlig helg på er, goa bloggläsare!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssst.......... TACK söta Linda för den fina blogg-awarden!! Den värmer gott i höstrusket!! Bokstäverna är köpta på Alvas hus!

6 kommentarer :

frederica sa...

Namnen passar jätte bra ihop, lika fina båda två :)

Jag och prinsarna sa...

Åh önskar verkligen att jag kunde komma. Men 60 mil för lite shopping känns lite väl långt ;) Butiken är så himla mysig, besöker den jämt när vi är i Kalmar. Vilken lycka att få jobba där!
Kram till er

sussi sa...

jätte fina namn ha en bra dag kram sussi.

White sa...

Ett gott namnval! Skulle också önska att det inte var att åka över halva landet för att beskåda Mormors fönster..Ha det så bra !

Mikaela sa...

Börjar med att säga att ni valt så fina namn och så måste jag bara tala om hur glad jag blir av din blogg. Du skriver på ett så underhållande sätt så jag sitter och småler varje gång jag kikar in! :)

Ida sa...

Åh, ni vill ha "W-barn" ni med..?! :)

Du är en enormt stor glädjekälla och inspirationskälla och jag småler dagligen åt dina små underfundigheter.. ;)

Fortsätt skriva, mer, mer mer...

Kramar från mamman till Wincent, Melwin och Ludwig