tisdag 16 november 2010

Tjuvstart!!




Alltså, så här ligger läget. Jag har tjuvstartat lite med att plocka fram julen här hemma. Eller ja, plocka fram å plocka fram. Jag har börjat stryka julgardiner å sådant som tar ju sådan tiiiiiiiid. Så till helgen är det bara till att hänga upp och göra fint. Lite väl tidigt, tycker ni säkert, men faktum är att helgen därefter är det redan första advent!! Å eftersom vi åker till Köpenhamn den helgen, så vill jag att det ska vara adventsfint tills dess!!! Så egentligen är jag ganska sent ute (undrar om min käre make håller med mig), eftersom det är så mycket som ska göras!!!

Tur att vi älskar julen här hemma!!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst........ Sötaste skål/fatet från Presentverkstaden har jag hittat HÄR!! Om en vecka ligger det så klart juläpplen och clementiner där i, istället för pumpor!!

Inga kommentarer :