torsdag 16 december 2010

Det märks att det är juletider!







Ja, det märks då sannerligen att det är juletider för här kommer det presenter från alla håll - tjohoooooo!!!! Så passande eftersom I lööööööve presenter :)!

I förrgår fick jag en present (se bilderna) från söta Marie från Sigfrid Rudbergs Diversehandel. För ett tag sedan, när jag besökte hennes vackra butik, berättade jag att jag sökt med ljus och lykta efter gamla fönster och att jag hade en idé om att jag ville sätta upp ett sådant ovanför soffan och arrangera lite mysigt kring det. Iallafall. När jag besökt hennes butik häromdagen kom hon med denna vackra present till mig - ett alldeles underbart vackert och skavt gammalt fönster. Just the way I like it! Att hon ens kommer ihåg vad jag stått och pladdrat om är helt fantastiskt och ännu mer fantastiskt är ju att hon hittat ett fönster och tänkt på mig. Så mysigt tycker jag. TACK än en gång Marie, för din givmildhet och att du tänkte på mig. Din julklapp blir svår att toppa i år, vill jag lova.

Å så fick jag ju en alldeles egen ny header i present igår av en av mina goa läsare (tack igen, Stephanie). Härligt!!

Å så kommer ni säkert ihåg att det felades tapeter till Bebis rum (vi fick hjälp av butiken att räkna ut hur mycket som skulle behövas och det visade sig att det inte stämde) och efter samtal med den berörda butiken har de lyckats att hitta två rullar till av denna tapet som nu utgått ur sortimentet. Vilken tur för oss! Å som grädde på moset så FICK vi rullarna av dem. Det är service det, vill jag lova, å det måste ju räknas som present det oxå.

triss i presenter till mig denna veckan. Tomten har kommit tidigt i år!! Tjohoooooooooooo!!!

Hoppas att han tittar förbi er också snart, för jag vet ju att ni är både snälla, söta och rara :)!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Tillsammans Hemma sa...

Hej "frun"!
Förstår att du vill uppmärksamma Tomten på vad du önskar dig för bilderna ser verkligen härliga ut med mängder av Gosaker!!
Jättefin header, det blev ännu ett lyft för din fina blogg.
Pressenter - vilket jättefint fönster, blir faktiskt väldigt avundsjuk och säger som barnen - Vill ha!

Torsdagskram från Loo!

Ps. Det var väldigt länge sedan Bebis kapade bloggen? Ser faktiskt fram emot en liten överasknings-kapning med lika Bebis-nöjda bilder som vanligt. Ds