söndag 12 december 2010

Precis som det ska vara!



Idag har vi inte direkt haft någon hög växel i, här på the Island, vill jag lova! Alltså precis så som det ska vara på advent, bara lugnt och skönt. Vi har varit inomhus hela dagen sånär som på en mysig lite förmiddagsfika hos goda vänner. Det är ett riktigt "stanna-inne-och-mysa"-väder idag.

Sedan har vi i princip bara suttit framför den skönt knastrande brasan, ätit clementiner, saffranskolor (japp, i pluralis för det har blivit mååååånga) och njutit av snön som fallit utanför fönsterna till tonerna från Nat King Cole och andra julgodingar.

Eftersom praktiken i skolan är slut för denna gången, slipper jag ställa klockan på 05.30 imorgon bitti. Tjohoooooooo så skööööööööööööönt!!!

Nu ska vi fortsätta mysandet.

KRAM på er goa bloggläsare!

// Inredningsfrun

Pssssssssssst......... Bilder från vår lilla passage i hallen visar jag såhär på kvällskvisten. Håll tillgodo!

5 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer min klocka och stå på imorgon bitti, önskar jag också var ledig. Ser att du haft en fin söndag, låter skönt med brasan.
Ha nu en mysig adventskväll
Kramar
AnnaMaria

Nikita sa...

Har sagt det förr å säger det igen, jag älskar dina bilder och ditt vackra hem och dina söta inlägg!!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

go luciamorron på dej!

lika fint som vanligt.....
härligt med sovmorron!

Kram Nilla

mammaxtre sa...

Men vilken härlig tredje advent ni haft. Låter urmysigt.

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
En stor Kram till dig vackra Lucia!!!
Raina