onsdag 15 december 2010

Styleroom

Bild: Styleroom och TV4

I år gav inrednings-forumet Styleroom en bok "Som hemma" där vårt hem och mina bilder finns representerade i! Nu var det ganska länge sedan jag uppdaterade mina album där, men har ni inte varit inne och kikat innan, och vill se hur vi har det här på the Island, kan ni kika in HÄR!! Välkomna in till oss :)

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst.......... MYCKET har förändrats här hemma sedan jag la ut bilderna på Styleroom men jag vill inte plocka bort de gamla bilderna. Det blir som en liten bilddagbok på hur det har sett ut och vilka förändringar man gjort. Roligt att se tillbaka och minnas :)!

3 kommentarer :

Malin sa...

Hejsan Inredningsfrun. Jag vill bara lämna en liten kommentar om ditt underbara hem som jag aldrig kan sluta att beundra. Varje gång jag söker ny inspiration så återkommer ditt hem och din stilrena träffsäkra inredning.Jag följer Halvåtta hos mig och döm om min förvåning när teamet steg in i hallen och jag skrek av förtjusning när jag genast kände igen ditt hem,synd bara att vi inte fick se oss kring lite mera - men det är ju trots allt ett matlagningsprogram. Ha en underbar jul....

Annika sa...

Tittar ofta på bilderna från Styleroom för att inspireras.
Är recepten på din meny korrekta på recept.nu? Kanske lägger du ut dem här i bloggen också. I morgon blir det kola-kok a la Inredningsfrun ;-). Må så gott Annika

Anna i Hallsberg sa...

Hej, igen! Åh, vad fin inledningsbilden till bloggen är!! Gissa om jag bara gottat mig i bilderna på Styleroom ;)) Ha det bra! Kramis Anna