torsdag 6 januari 2011

Knoppar!




Snön yr och viner runt husknutarna och de gröna knopparna på träden låter sig väntas på. Så nu låter jag sötaste lilla påminnelsen (med just ordet "knoppar") ligga framme som en förnimmelse om vad som komma skall. Oj, vad jag längtar!

Men tills dess fortsätter vi att njuta av vårt vackra vinterlandskap och att få sitta inne och mysa. Varje årstid har ju sin tjusning! Eller vad säger Ni, kära bloggläsare?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssss........ Den vackra glas-kupan (den med blockljus i över det runda bordet) är en julklapp till mig och min käre make från "Tomten". Tänk att han kunde veta att en just sådan skulle passa perfekt i hörnet nere i vardagsrummet! Har för mig att "Tomten" sa att han köpt den på Sigfrid Rudbergs Diversehandel ;)........

5 kommentarer :

Sarah sa...

Blir så nyfiken, Sigfrid Rudbergs Diversehandel, vart ligger det?
Verkar vara en butikk med det mesta av det bästa :)

Liane sa...

Härliga bilder, visst väntar vi med stor spänning på våren , åå vad jag längtar

BLONDETTY sa...

Jag läääängtar så efter våren, även om vintern är vacker också. Men jag vill känna soool mot huden nu!

Du bara spottar ur dig fina och inspirerande inlägg! Ni har ju ett så underbart hem!

Här hemma är det barnrumsinredning som gäller för stunden.

Ha en skön helg raring!

Kram
BLONDETTY

Helena sa...

Jag längtar också till våren! Idag är jag sjuk och är hemma från jobbet, och sitter mest här som en dammråtta framför datorn och tycker synd om mig själv. Hade jag varit frisk hade man ju kunnat åka och fika i Gårdby och göra av med pengar på ljuvlig inredning... Fast då hade jag ju å andra sidan varit på jobbet...

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättemysig blogg du har och jag gillar verkligen dina fina bilder.

Ska kika vidare hos dig nu en stund och återkommer garanterat.

Kram Teres