fredag 7 januari 2011

Mumsig fika och konstig bokstavskombination!




Idag har vi haft mysigt fikabesök, av min käre bror med familj, här på the Island. Så idag slog vi på stort och mumsade i oss mammas goda mini-semlor. Å eftersom min käre bror plus sambo går på någon konstig-bokstavs-kombinations-diet blev det några semlor kvar......... iallafall ett tag. Jag menar bara att det är ju dumt att spara, när det är mycket roligare ( å godare) att falla för frestelsen :).

Så nu är jag (om möjligt) ännu mer rund å go å glaaaa´,,,,, precis som kexchoklaaaaaaa´

KRAM

// Inredningsfrun med både en å två å tre små semlor i magen plus bebis :)

Psssssssssst........... Vackraste kaffekopparna med tillhörande assietter fick min käre make i julklapp. De kommer från Miljögården och är köpta på Sigfrid Rudbergs Diversehandel. Konstigt att jag och Tomten inte råkade på varandra där, eftersom en hel del klappar kommer därifrån i år...... hmmmm......

6 kommentarer :

Trivsamma förändringar sa...

Vad smaskiga semlorna ser ut, hur kunde de låta bli att smaka på dem? ;-)
Vad fina kopparna och assietterna är, jag fick ett våningskakfat från Miljögården i julklapp!
Ha en skön helg, kram Maria

Anonym sa...

Åh så gott!!! Måste bli semlaköp imorrn känner jag direkt nu. Haha. Tomten verkar köpa dom perfekta julklapparna till er ;).
Ska kika vidare på Let´s Dance nu.
Sköt om dig tjejen!
Kram Jenny

Hanna Runesdotter sa...

Sugen på nåt gott? Inbakad ost med räkor.
http://hannarunesdotter.blogg.se/2011/january/nar-jag-bjuder-pa-smarrigt-recept.html#comment

dea sa...

Oh wie lecker, und so schön fotografiert!
Liebe Grüsse
Dea

Jenny sa...

Åååå vilka godingar! Blir nog en sväng förbi affärn sen:)

Anonym sa...

Men glaskakfatet har ingen nämnt ..det var allra finast!
Gott med semlor !

Carina