lördag 29 januari 2011

Preggo-craving!




Så där lite lagom äppelkäck, rund och go (som bara en preggo kan vara) var jag i den lokala dagstidningens lilla side-kick "Mera Öland" häromdagen. Med semlorna i högsta hugg och med köket i bakgrunden fick reportern till ett trevlig reportage kring mina 15 (??) minuter på TV i höstas :). Jättekul, tycker ju jag så klart å alltid retar det någon :D!!

Idag har jag laddat kylen full med nygjord jordgubbs(ja, vi har haft mycket jordgubbar i frysen sedan i somras. Tur för mig eftersom det är typ skitdyrt att köpa)-apelsin-banan-smoothie som är min nya preggo-craving. Mumma!

Så nu ska jag bara sitta och slurpa vitaminer i soffan och få min dagliga fotmassage. Härliga lördagskväll, välkommen!!

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

♥ Fyra årstider sa...

Det retar ingen! Du är jättefin och du ska vara stolt över att de vill skriva om dig.
Kram Lotta

mammaxtre sa...

Vad roligt att de vill skriva om dig tänker jag. Det ska du vara stolt och glad över.

Ha en fin kväll.

BLONDETTY sa...

Vad ROLIGT att de gjort repotage om dig! Det är ju för att du är så himla BRA!

O du, du är ju så sjukt snygg som preggo!

Hoppas att ni har en riktigt mysig lördagskväll!

Kramar till dig raringen!

bakom berget sa...

Hej igen! Tack snälla gulliga Du för tipset. Nu har jag varit in hos Sandbergs och tittat och den är ju jättefin den tapeten.
Jag spar Ditt semlerecept. Det ser ju supergott ut.
Ha en fin söndag! Kram Åsa.

Petra/Grannfrun sa...

Så fint reportage, och du ser strålande ut tycker jag...
Semlorna ser ju dessutom så himla smarriga ut, ska faktiskt ta och baka dem till helgen (får se om de blir lika fina som dina) :-)!
/Petra