torsdag 13 januari 2011

Videkissar!



Igår fick ett knippe med ljuvliga videkissar följa med mig hem. Lite av kvistarna gjorde jag en enkel rund krans utav och som nu får pryda glasdörren in till vardagsrummet. Vad jag hittade på med resten får ni se snart :)!

Tänk att det redan är torsdag! Vart tog denna veckan vägen??

En härlig dag (å tjugondagknut) önskar jag er, goa bloggläsare!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssss...... Ni får ursäkta den kassa bildkvalitén men det var fortfarande halvskumt ute när jag fotade nu i morse. Hoppas ni håller tillgodo anyway :)!

8 kommentarer :

sussi sa...

Jätte fin Kram Sussi. ha en bra dag.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

sötis !!

ha en bra dag.
kram Nilla

Sofia Ekholm sa...

Sööööööt krans! Vill och MÅSTE lära mig göra kransar då jag både vill ha en på dörren vid jul, en på skallen vid midsommar och en videkisse i januari! För att inte tala om en vacker höstkrans med färggranna löv och bär!

Anonym sa...

Najs :) Lämnar även en länk till en väns webbutik nogautvalt.se Väl värt ett besök eller två ;) //Lise

Anonym sa...

Vill bara skicka en hälsning och säga att jag gillar ditt fina hem. Det är så vitt och fräscht och verkar så hemtrevligt. Jättesnyggt! Underbara bilder tar du också = ) Fortsätt i samma anda!!! Kram Kerstin

Lina sa...

Hej!

Vill bara säga att du har en RIKTIGT fin blogg! Verkligen kul att kika igenom!
EFtersom att du bloggar om heminredning kanske du vill skutta in en svängom på min blogg?

http://linashus.blogg.se

Ha en bra kväll!
/ Lina

Frida- trendenser.se sa...

Vilken fin krans och det känns som att den ger ett hopp om våren!

Christina sa...

Hej lilla frun och din underbara blogg!

Det är lika roligt att varje dag se dina bilder och vad du har hittat på!Jag undrar om du fortfarande har "Hik" mailen. Jag provade att maila till dig, men vet inte om du fått det?!

Kram Christina