onsdag 2 februari 2011

Är det bara jag?




Är det bara jag som tycker att januari månad fullständigt försvann? Swish sa det bara! En vintermånad avklarad detta året och bara två kvar. Känner att jag lääääängtar efter lååånga promenader i solskenet och att få plocka vårblommor längst med vägkanten. Ljuvligt!

Iallafall.

Igår frågade en elev om jag hade fått min bebis ännu. Ja, vad svarar man då när man står där med en mage som befinner sig en halv meter utanför kroppen? Ja, jag säger då det. Härliga frågvisa barn :D!

Idag är det redan onsdag (lill-lördag) och halva arbetsveckan snart avklarad. Måste ju bara firas på något sätt :)!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Kia sa...

: )
Ja, det är kul med barn och deras helt "out of the blue" kommentarer! Deras ärliga men inte alltid så smickrande ord.
Ha en bra dag.
/ Kia