tisdag 1 februari 2011

I brevlådan X 2



Bilder: Cest La vie

Men si god kväll på Er goa bloggläsare. Hoppas att dagen har varit lika härlig min. Alltså, det här med att vara ute på praktik och få träffa så många härliga ärliga barn, det är livet det! Då försvinner alla preggo-krämpor och man bara går runt och myser (eller rättare sagt förtränger att ryggen känns som om man vore mellan nittio år och döden). Iallafall.

Idag har fingrarna sluntit hit och dit över tangentbordet. Detta innebär att dessa två ljuvliga krukor (se bilderna) snart kommer att dimpa ner i brevlådan. Tjohooooo!!!

Å idag berättade söta Lotta att köksreportaget som hon och Kristin gjorde i somras hemma hos oss, dimper ner i brevlådan snart (eller ja, iallafall till alla er som prenumererar på Drömhem & Trädgård då). Tjohooooo igen!!

Nu ska jag vitamin-boosta mig med en blåbärs/banan-smoothie (eftersom vi har lite sjukstuga här hemma för tillfället). Muuumma!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Angående orkidé-tipset så brukar jag hälla upp ett par centimeter kallt färskt vatten i krukan och byter/fyller på nytt en gång i veckan. Lätt som en plätt!

1 kommentar :

Anonym sa...

Jättefina krukor! Sådana vill jag också ha....