måndag 14 februari 2011

Jag = 2 ton urkramad disktrasa




Har precis slagit ner min 2 ton tunga kropp (ni som är eller har varit gravida vet preciiiiis hur det känns när kroppen känns så där blytung) i soffan efter en dag fylld med både Alla Hjärtans Dag-aktiviteter med tvåa-gluttarna, lektion med sjätteklassare och sedan lite muppis-fika när skoldagen var slut. En härlig dag helt enkelt!

Dock känner jag mig som en urkramad disktrasa, för fastän jag är pigg och full av energi i mentalt känner jag mig som en 85 åring i kroppen. Men nu är det ju bara ett par veckor kvar med typ Atlantens vattenmängd samlade i ben och fingrar.

Vad har Ni hittat på en kärleksdag som denna? Mumsat gelé-hjärtan, månne?

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Ljuvligt vackra Alla Hjärtans-rosor med videkissar får pryda vardagsrumsbordet.

6 kommentarer :

Tillsammans Hemma sa...

Hej frun.
Vill ge dig minst millioner alla Hjärtans Kramar för att du underhåller mig på ett så himla positivt sätt dag ut och dag in.......... TACK!!!
Du / Ni é så underbara♥♥♥!
I kväll blir det som sagt gelehjärtan å vaniljglass, mums, mums.
Ha en bra kväll där i soffan från Loo!

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Tack för din härliga blogg och dina underbara kommentarer! :)) Jag känner igen det där med att ha hela " Atlantens vattenmängd samlade i ben och fingrar".

Snart blir det lite frukt, choklad och tv. :)
Ha en skön kväll.

hemma hos lilla mej sa...

Vad underbara rosor.Bara så himla fin färg.Önskar dej en fin alla hjärtans kväll.Ha det gott .Varm kram Rita ♥

FruNeroLindström sa...

Låter som en mysig alla hjärtans dag.
Och som alltid otroligt fina och inspirerande bilder.

Shabby soul sa...

I can't resist to this kind of pink!
Have a wonderful Valentine's day
Silvia

Fröken Tindra sa...

Underbara foton!
Alla Hjärtanskram!