söndag 20 februari 2011

Kärlek i kvadrat X 2





Tänk att man kan bli så löjligt förtjust i en liten kruka (idag visar jag den lilla krukan av två. Den stora kan ni se HÄR). Snacka om kärlek i kvadrat! Min käre make och tillika Inredningsnörden tycker nog att jag är lite fjantig som går och stryker runt och betraktar mina senaste kruk-förvärv med tindrande ögon. Å han har helt rätt, jag är lite fjantig. Men sådan är ju kärleken :)!

Idag håller vi på för fullt och städar ut makens kontor som numera är på inackorderat i gästrummet på nedervåningen. Det blir trångt men mysigt. Som kärlek i kvadrat det oxå :D!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Idag snöar det igen och är kallt, kallt, kallt här på the Island. Alltså en perfekt dag att åka och fika på mysiga Gårdby Kafé & Lanthandel. Hoppas bara att maken tycker att det är en lika god idé som jag :).....

4 kommentarer :

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Gomorron:)
Jag förstår dig..dom är ju sååå fina:) var har du hittat dom? Skulle också vilja ha..;)

Kram susanne

Mina drömmars hus sa...

Wao vilken fin kruka. Förstår att du är nöjd!
Ha en skön söndag, på café lät helt underbart!
AC

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Dom är jättefina dina krukor, så jag förstår om man glider runt och kikar på dom då och då. :)) Va härligt att din man också är intresserad av inredning. :)

Hoppas Ni får en skön söndag med gott fika. :)

bagerskan sa...

Otroligt vacker kruka, en sån skulle man ha i köket!
Kram Karin
www.bagerskan.se