tisdag 12 april 2011

Aprilväder!



Ja, begreppet "Aprilväder" har då sannerligen uppkommit av en orsak. För ena dagen är det varmt å ena dagen kallt. En dagen haglar det (japp, stora som bollar... eller ja... nästan i allafall) å ena dagen vill man gå i t-shirt. Men idag är det inte t-shirtsväder för det ligger regn i luften solen har gömt sig någonstans i den gråa tunga himlen.

Men vad gör väl det när jag får stanna inne och mysa med min ljuvliga lilla bebis :)!

Nu ska jag nog ta och slänga ihop en banankaka. Japp, så får det bli.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Fler bilder från vardagsrummet för er som inte tröttnat ännu :). Håll tillgodo!

3 kommentarer :

Gult Är Fult sa...

Grattis marika till ditt lilla mirakel!
Kramar
Ps. Är grymt impad att du hinner blogga trots en liten som pockar på fulla uppmärksamheten, vilket vi läsare ju är glada för :-)

Anonym sa...

Aprilvädret är lurigt och väldigt mixat som framgår av dina rader ovan.

Bra du kan stanna inne och mysa av lilla underverket och Bebis också.

Idag har det inte blivit många knop här. Jag har försökt och kurera min förkylning och vilat lite. Det sista är svårt för mig fått tvinga mig till stillhet.

Ha det gott!

Kram Renate

Anonym sa...

Vackert ni har det ljust och fint : ) kram Sofia