lördag 30 april 2011

Från åtta till åtta!






Gissa vem som slocknade som en pinne igår kväll klockan halv åtta när jag skulle ge Lillebror kvälls-slurken?? Å gissa igen vem som blev väckt klockan kvart i åtta i morse av en hungrig make som kom in och sa att frukosten var klar?? Hmmm..... det var välbehövlig sömn vill jag lova och idag känns det som om jag skulle kunna genomföra en "Ironman" :). Tänk vad lite sömn kan göra för kroppen.

Idag är det ju för tusan Valborgsmässoafton. Så trevligt! Vad ska Ni hitta på, goa bloggläsare?

KRAM

//
Inredningsfrun

Pssssssst...... Idag visar jag lite detalj-bilder från köksbänken. Den lilla Mårbacka-sticklingen i hyllan har jag planterat och hoppas på att den ska växa sig stor och fin!

2 kommentarer :

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Jag har helt missat att det är Valborg! :o Hur man nu kan göra det?! Men så är det och därav inga planer. :)) Blir en helt vanlig lördag här i stugan. Ha en mysig Valborg. Kram

Anonym sa...

Inga planer ätit lite gott maken och jag. På em var vi och tjuvgrattade vårt nästan 5-åriga barnbarnsbarn Nellie som i morgon fyller 5 år och ska ha öppet hus mellan kl 11:00 - 15:00 då ska jag festa loss som har gått på dietkur i 4 veckor. Egentligen är den slut i morgon men bröt den redan i dag lite försiktigt. - 6 cm smärtare är midjemåttet nu och jag är mer än nöjd.

Fina bilder från din köksbänk och det är klart din stickling kommer att växa sig stor och fin!

Önskar dig och familjen en trevlig Valborg.

Kram Renate