torsdag 21 april 2011

Gör jag dig åksjuk?







En liten mini-påsklilja i sin enkelhet och en "glad påsk-skylt" får vara påskdekoration i köket i år. Lite less is more liksom.

Nu måste jag ta och pallra min allt annat än fasta lilla lekamen (undrar om man blir åksjuk om man tittar på mig när jag är ute och går? Inget sitter ju still liksom... typ skvalp skvalp :)....hmm....) till affären och köpa påskgodis. Å denna gången är (inte allt) till mig ut till eventuella påskkärringar som kommer på besök. Det är ju trots allt Skärtorsdag.

KRAM

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

Anonym sa...

Vilken fin bricka du har på köksbordet!
Glad påsk!

GKriszti sa...

Du hast eine Wunderschönes Haus!
Ich gratuliere dich für die Kinder und für deine Haus auch.
Liebe Grüsse aus Ungarn.

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Kikar förbi och önskar dig en Glad Påsk. :)) Njut av godiset. ;) Kram

jessikan sa...

Hehe, du jag fick mitt fjärde barn för mer än två år sen och de skvalpar än! Maken har börjat med pikar tom. Jädra karl!!

Men nu ska jag svulla och kränga i påsk, sen så!! ( ehhh har jag sagt de förr?? tycker jag känner igen orden....)

Påskkramen!