måndag 18 april 2011

Idag är jag underbar!






Idag kom Bebis in med lite blommor som han plockat till mig. Å som den superfräscha människa jag känt mig som idag så fick hans ord mig att glömma allt elände. Å vad var det han sa? Jo... " - Du är underbar, mamma!"

Ja, tänk vad små ord kan betyda! Idag är jag sannerligen underbar :)!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Eftersom Bebis alltid plockar "bara" blommorna och bladen utan stjälkar, la jag dem i den lilla "sockerskålen" (som jag fick i kryst-present) tillsammans med lite vatten. Enkelt men vackert!

6 kommentarer :

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilken liten sötis som säger så gulliga ord och kommer med blommor till mamma. :)) Ha en skön kväll. Kram

Unknown sa...

Sådanna ord och buketter betyder oerhört mycket :)

Kram Maria

Anonym sa...

Åhh, så vårfint & krya på dig!

Kramar ifrån andra sidan sundet

theres sa...

ibland så är dem enklaste sakerna dem allra vackraste.

jessikan sa...

Att va underbar är fint och att va de i barnens ögon är det finaste!

Kram J

Anonym sa...

Så enkelt vackert, kan det vara gulsippa?

nettan