söndag 24 april 2011

Very important fakta!



Igår blev Lillebror redan tre veckor gammal. TRE VECKOR!! Har tiden redan gått så snabbt?!? Iallafall. Lillebror växer så det knakar och mår toppen och jag lika så.

Å till alla er som har haft tråkigt i påsk kommer här lite uppfriskande och spännande after-preggo-fakta :);

Antal tappade kilon sedan utploppad bebis; - 8 kg (dvs. 65 stadiga pannor för tillfället)
Antal mammabyxor som fortfarande används; Alla
Antal kläder i garderoben som passar; Noll
Antal ammande timmar om dygnet; ca 23, 5
Antal timmar sömn varje natt; ca 8 (dock ej sammanhängande)
Antal medlemmar i familjen som tycker att livet är allt bra härligt; Fyra :D!

Om det är något annat väldigt intressant and very important fakta som ni vill/måste/behöver vet så fråga på, vettja!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... En ensam liten påsklilja i en glasflaska blir ett enkelt men vackert litet påskpynt.

3 kommentarer :

Unknown sa...

Hej!

Jag brukade läsa din blogg tidigare och har nu hittat tillbaka igen. Är dålig på att kommentera, men måste nu såklart säga GRATTIS till gulliga Lillebror! :)
Och tack för en härlig blogg med massor av inspiration, fina bilder och trevlig läsning! Man blir alltid glad när man kollar in här. :)

Anonym sa...

Jag blir alltid glad när jag tittar in på din blogg.Så mycket glädje o vackra saker varje dag.
Ha det BÄST! Kram "Nilla"

Therése sa...

Vilken härlig faktalista, jag skrattade när jag läste den! Och du - 8 kilo på 3 veckor, det är bra!! :-D

Kram Therése