onsdag 25 maj 2011

Angående Mors Dag



Hört någonstans på the Island;

" - Duuuuuuuuu min uuuuuunderbara, fantastiska man (fjäsk, fjäsk, fjäsk). Det är ju Mors Dag på söndag....... å jag har sett ett JÄÄÄÄÄTTE FIIIIINT cremevitt uppläggningsfat från Mateus som......"

" - Du fyller ju inte år!!!" Det är ju bara Mors Dag......"


" - VADDÅÅÅÅBAAAARAMORSDAG!! Jag har ju för tusan fött fram dina kids......
"

" - Hmmmm.... så du spelar ut det det kortet nu...smart....."


Japp! Smart var ordet! Det finns inget som råder bot så bra som att påminna honom att jag fött hans barn. Om det sedan räcker återstår och se. En slug spelare som jag kan alltid hoppas :)!

// Inredningsfrun som tydligen tar till allt för lite Mateus :)

Pssssssst...... Igår var jag och besökt favvis-butiken Mittbrods Möbleri som ligger i Borgholm. Till alla semesterfirare som ska till Öland i sommar är denna butik ett måste! Alla bilder har jag fotat i butiken.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Mittbrodts är en underbar affär brukar passa på att önska mig presenter därifrån.Hälsningar Jennie på öland

Zandra sa...

Fick mitt första Mateus keramikfat i cremevitt nu när jag fyllde 30 o blev helt såld på det ;) Superfina grejer ! Visste knappt var det var när jag fick mitt första ;) Nåt mer Mateus får det nog bli framöver. Ha en bra dag! /Zandra

Barfotaflickan sa...

Ska definitivt ta en tur dit i helgen, har läst en annons att de har 15% rabatt på allt Mateus hela maj också :-)
Med tanke på rabatter ;-)

jennys dockhus sa...

man kan ju alltid försöka :P

topdesign sa...

Butiken ser jättefin ut. Hoppas komma dit på besök nån gång!

Ha det fint! Lena

ÅsaS i Småstaden sa...

Nä men så passande då, att vi ska till Öland just nu i sommar... Vad mer får man inte missa?

Samtidigt måste jag ju berätta att jag är här och kikar och läser, men är väääldigt dålig på att kommentera. Mrn jag gillar det jag ser! ;)

Kram och ha det gott!
ÅsaS