torsdag 12 maj 2011

Gotte-kavalkad







Egentligen är inte blommigt riktigt min grej (konstigt eftersom jag älskar blommor). Men när det kommer till Greengates porslin så kan jag inte annat än bli på gott humör när jag ser allt blommigt och härligt. För visst ser det uta som man dukat upp ett bord med gottis?!? Nästan så att jag blir lite godissugen. Å godis tröttnar iallafall aldrig jag på! Så idag bjuder jag er på en gotte-kavalkad. Varsågoda!

Dagar kommer, dagar går. Men min kärlek till Greengate den består :)!

En härlig torsdagskväll önskar jag er!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Idag när jag var på stan och vallade Bebis, Lillebror och min käre mor så passade jag på att springa in på Topiary och fota lite. Så allt fint jag visar idag hittar ni där.

1 kommentar :

Huset på landet sa...

Kan bara hålla med dig. Greengates produkter är riktigt fina, särskilt nu när det vår och sommaren är i antågande. Man blir så glad av deras färger och fina mönster. Sitter själv och längtar efter en Fay blue kanna. Ha en bra dag/Maria