söndag 29 maj 2011

Grattis!

Det mörkblå sidenbandet ska sitta på Lillebros dopklänning.
Söta personliga dopkort går att beställa på Optimalprint.

Halsbandet har söta Helena gjort till mig, så att jag
alltid kan ha mina pojkar med mig runt halsen :).
På natten får halsbandet sussa i sötaste
lilla smyckes-asken från Nordljus.

GRATTIS alla fantastiska, underbara, ljuvliga, coola, sköna, goa, snygga hot mamas där ute i vårt avlånga land. Idag är det Er dag!

Å till alla som har varit en mamma, har haft en mamma, önskar att få bli en mamma kommer här en extra stor KRAM till Er! Jag tänker på er lite extra idag.

Här kommer iallafall sången som jag sjungit för min egen lilla mor (Mor, lilla mor, vem är väl som du? Ingen i hela världen!!!) just på denna dag så länge jag kan minnas. Den är så söt!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Anonym sa...

Fina inbjudningskort! Ha själv en alldeles underbar morsdag du sprudlande, iderika mamma.
Kram Magda =)