måndag 30 maj 2011

Hur många kan man egentligen visa?

Så här ser vår nya blompiedestal ut från det här hållet.....
..... å så här ser den ut på lite avstånd.....
.... å så här ser den ut om man står i hallen.....
.... å så här ser den ut bredvid spegeln....
... å i närbild ser den ut så här.....
... å om man står inne i kontoret/gästrummet
ser den ut så här :).

Ja, hur många bilder kan man egentligen visa på en blompiedestal utan att det blir tråkigt. Inte så många faktiskt, men det struntar jag i idag och visar er mitt senaste loppisfynd från alla håll och kanter :).

"- Jag förmodar att den ska målas vit", sa min käre Inredningsnörd när jag kom hemsläpande med den och visst förmodade han rätt. För vit ska den bli! Å då får ni garanterat ännu fler bilder på vår nya söta blompiedestal :).

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

Jackie sa...

Söt piedestal, den kommmer att bli fin i vitt!
/Jackie

jeanette sandelin sa...

kostnad?
har en likadan...
kram från dalsland//

Johanna Stålros sa...

Jättefin, och i vitt blir den underbar;) Kram Johanna

Anonym sa...

Hej.. Ha haa.. du är så skön blir glad när jag läser din blogg..Instämmer i vitt blir den superfin..Kram Monica

KERUBEN sa...

Man får ta så många bilder man orkar:)
Det är ju sommar!! Ljust rosa som porslinet?
Kan bli vit senare. Så kan man ta mer bilder på den.