torsdag 12 maj 2011

Jag är grym på att parkera!







"Parkering tillåten!" Jomantackar!

Jag har helt enkelt konstaterat att jag är grym på att parkera. Å det gör jag gärna, ofta och länge och helt utan problem. Jag pratar ju så klart om att parkera min lilla lekamen på diverse olika ställen. Igår parkerade jag mig a la amöba-style på en picnic-filt (självklart hade vi en massa mumsigt med oss som vi kunde trycka in i ansiktet oxå) mitt i ett naturreservat med ett gäng andra ammande mammor. Mys!

Å hur länge parkerade jag då min lilla (moahahaha........ very funny indeed) ändalykt på en filt i gräset? Jo, alldeles för länge så klart. Men ack så skönt det var! Å vem har bråttom när solen skiner och fåglarna kvittrar? Inte en äkta livsnjutare som jag iallafall :).

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Therese Wahlström sa...

Ååh vad jag fick ett plötsligt infall av att jag vill åka till Öland nu när jag såg dina fina bilder! Härligt :)

jenny sa...

åh har gullvivorna börjat titta upp? jag älskar dom små blommorna