söndag 22 maj 2011

Om jag vore en båt!




Om jag vore en båt så skulle jag definitivt inte gjort många knop idag, vill jag lova. För uj, uj, uj vad jag har suttit på min ändalykt och latat mig. Största delen av dagen har jag latat mig med en kopp kaffe i handen eller en bit rabarberpaj (eller både och). Men söndag är ju vilodag å det tog jag verkligen fasta på idag :).

Vad har ni hittat på dig, goa bloggläsare?

By the way. Tack för alla planteringstips som ni delat med er av. När jag läste upp dem för min käre make såg han alldeles svettig ut och gav mig den där "gör-vad-du-vill-men-blanda-för-tusan-inte-in-mig-i-en-massa-trädgårdsarbete"-blicken. Men det kan jag ju så klart inte lova :). Fortsättning följer på detta känsliga område....

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst...... De vackra gamla assietterna har jag fyndat på loppis för tio riksdaler styck. Nice!

3 kommentarer :

Camilla sa...

Hej Marika! Åkte förbi dig idag som hastigast och erat hus är så fint. (Hinner dock inte titta så mycket som man vill då risken finns att köra av vägen) hihi....det har varit en ljuvlig dag och jag hittade även ut till Gårdby kafe och lanthandel. Vilket ställe! Tur att du har tipsat så mycket om det! Kram Camilla

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Här har det varit fullt ös ute i trädgården. :) Men nu är det inte många knop. Ligger i soffan, kikar runt hos er bloggisar och kikar på tv. :)) Ha en mysig kväll. Kram

Vitaboet sa...

Hej Marika.

Vart kan man hitta de underbara kopparna med emblem?

Ha en underbar kväll.

Kram Camilla