fredag 27 maj 2011

Peace, love och lite korgmöbler!


Altanen skulle definitivt behöva
lite looooove just nu.

Sötaste peacemärket kommer
från Nordljus.
Korgmöblerna har iallafall kommit fram.
Några stackars penséer är det
enda som pryder bordet.

Jag har inte riktigt haft tid (eller ja,,, tid har jag ju haft men jag har "prioriterat" annat som det så fint heter. Men för att prata i klartext så har jag bara struntat i det) att ge lite love till vår lilla altan. Den ser lite o-omhändertagen och sorglig ut och jag måste nog allt ta och lull-lulla där ute pronto. Korgmöblerna och lite dynor har dock plockat fram. Olivträdet från Herr Kamprads varuhus har nu också fått flytta ut och i det har jag knutit sötaste lilla peace-märket. Men sedan är det inte mycket att hurra för. Men, men. Det kommer en dag imorgon också och då kan jag ta tag i lull-lullandet där ute.

Men tills dess får det bara vara peace,(liiite) love och lite korgmöbler!

KRAM

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Unknown sa...

Fantastisk underbar blogg med oändlig inspiration att ösa ur. Tack för det - I will be back=))

Kram Jenny

Tina (http://blogg.skanskabyggvaror.se) sa...

Tycker det är fint redan - så det ska bli kul att se hur det ser ut när du gett den lite love :)

Christine Holler sa...

Hallo!

Leider weiß ich nicht, ob Du meinen Kommentar verstehst, aber ich muss Dir heute einfach mal sagen - du lebst meinen absoluten Wohntraum! Genau so wie Du würde ich gerne wohnen!
Leider ist das aber so gar nicht der Stil meines Mannes :o(
Ich verfolge Deinen Blog schon eine ganze Weile und bin immer wieder fasziniert. Einfach nur traumhaft schön!
Ich hoffe ich sehe noch ganz viel von Dir.
I love it!!!

Liebe Grüße

Christine

White sa...

En stilla undran bara..kommer möblerna att spraymålas vita? Skulle passa så bra!

Anonym sa...

Underbar blogg!! Är mamma ledig och i husköpartagen och här hittar jag all inspiration att se ngt mer i alla hemska renoveringsobjekt vi tittar på. Inte lätt att hitta det man vill ha på villa marknaden i Stockholm.. Tack för inspiration! Din blogg förgyller mina dagar!

Kram från Susanne

jenny sa...

det är jättefint med korgmöbler ute:)