lördag 4 juni 2011

" - Du måste skämta!!!"





" - Du måste skämta!!" blev kommentaren från min käre make när jag drog fram den slitna gamla stolen utan ryggstöd ur bagageluckan härom dagen.

Men som Ni vet så skämtar jag aldrig om gamla möbler. Så nu pryder stolen vår altan och jag gillar den skarpt. Å nu är jag är inte längre den enda som är förtjust i den bör tilläggas;

" - Hmmmm.... det blev ju faktiskt bra........", erkände min käre make senare.

Det är min inredningsnörd det :).

Nu ska jag börja förbereda picnic-korgen för idag blir det premiärtur till beachen. Tjohoooooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Hihihi...du kan du. :) Ha en skön dag! Kram

Johanna Stålros sa...

Jättefint hjärta du har där på den gamla fina stolen- vad spelar det för roll att ryggen saknas;) Kram Johanna

Lotta sa...

Ibland förstår de söta männen inte sig alls på våra tankar eller hur!!
Kram Lotta

Rose Garden Malevik sa...

haha,,,,,,,,tja man kanske inte förstår allt alltid :)
Hoppas kvällen e bra
http://maleviksrosentradgard.blogspot.com/