söndag 19 juni 2011

Fixa med fönster!




Idag räddade jag två gamla fönster från att hamna på tippen. Vackra som tusan, tycker jag. Gamla som gatan tycker min käre make. Iallafall.
Jag tog faktiskt bort det gamla tunna glaset så att bara karmen är kvar eftersom det leks en del i trädgården/altanen här hemma och det vore förödande om någon skulle råka ha sönder ett glas och skära sig på det. Iallafall. Igen.

När jag som bäst sprang runt och testade vart fönsterna skulle stå kom jag på en superidé vad jag ska hitta på med det. Så nu ska det fixas med fönster för kung och fosterland. Håll nu tummarna för att det blir fint väder imorgon så att jag hinner bli klar :).

En härlig söndagskväll önskar jag er, goa bloggläsare.

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Johanna Stålros sa...

Vilken tur att du räddade dem, och vilka underbara betongkrukor du har! Kram Johanna