torsdag 9 juni 2011

Min baksida är finast!

Min älskade lilla planteringshörna.
En gammal stol utan ryggstöd
får agera blompiedestal.
Min baksida är definitivt finast. Den har jag gett speciellt mycket kärlek om man jämför med framsidan. Jag pratar så klart om fram- och baksidan på vårt hus. För bakom garaget gömmer sig en liten planteringshörna som jag älskar att vara vid. Dessutom easy peasy att göra. Jag grävt ut en halvcirkel som jag lagt täckpapp och singel på. Kantstenen är stenar från trädgården som jag samlat ihop och lagt ut. Planteringsbordet har jag gjort av två bockar från Ikea som jag målat vita och bänkytan är en gammal dörr. Växtstödet till kaprifolerna är gamla armeringsjärn som bara blir finare och finare ju mer de rostar. Lovet it!

Iallafall.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst....... Fler bilder kommer inom kort när jag "fixat" till hörna lite bättre. Idag får ni se den al natural :).

4 kommentarer :

Tina (http://blogg.skanskabyggvaror.se) sa...

Jag håller med dig. Din baksida är verkligen fin ;)

Anonym sa...

Personlig och jättefint!

enkla nettan

Ljusa vardag sa...

Jättefint! Och tack för tipset hur man gör en enkel planteringshörna! Enkelt är finast! Ska bli spännande att se fler bilder. Ha en fin dag! Mvh Anna

Johanna Stålros sa...

Wow vilken baksida alltså;) hihi verkligen fint! Kram Johanna