torsdag 14 juli 2011

Anno 2004!

Hej å hå! Nu bär det snart iväg till gymmet....
...... jäklar vad jag ska ta i.....typ så hääääraaaaaaah.....
... å så ska jag nog inta någon snygg pose så att
jag iallafall ser lite "gymmig" ut....
... för det är nog för tidigt att göra victory-tecknet
eftersom jag inte ens har börjat gymma än....
.... men så här glad kommer jag nog att bli av all träning.
Tjohooooooo!!!!!
Den 23 december 2004 instruerade jag mitt sista pass på gymmet uppe i Alvik (japp, jag bodde i huvudstaden på den tiden). Varför jag kom ihåg just det datumet är för att det var ett riktigt julskinke-pass med en och en halv timme Body Pump och spinning. Å sedan kommer jag ihåg det eftersom jag inte tränat sedan dess. Jag har bara latat mig och fött ett par barn, typ. Men that´s it (i och för sig har jag konkat cirka tio ton med gödsel/ jord och grävt mig ner till typ Kina och det måste väl ändå räknas som träning)!

Men nu jäklar ska jag börja träna igen. Imorgon bär det iväg till gymmet för första gången på, ja vad blir det..... 7 år!!! O M G att det är på tiden!!! Så idag har jag grävt fram mina gamla slitna träningskläder anno 2004 och hoppas att tränings-feelingen ska inta min lilla lekamen. Så håll nu tummarna för mig.

KRAM

// Inredningsfrun

8 kommentarer :

Anna F sa...

Heja dig!

Själv har jag börjat jogga för att bli av med mina "vara-hemma-och-vara-föräldraledig-kilon". Att ha fri tillgång till skafferi och kylskåp har satt sina spår... jag och övriga f-lediga mammor på jobbet har anmält oss till Midnattsloppet som lite pepp.

Så heja dig och heja oss!

Villa Carl Larsson sa...

Hahaha du är ju för rolig :) You go girl. Jag skulle också behöva till gymet. Får bli när jag slutar amma tror jag. Än så länge är det promenader som gäller som motionsform.

/Josefin

JessicaMaria sa...

Ja det syns då inte på dig att du inte tränat på ett tag iaf. Har alltid tyckt du sett vältränad ut, och man kan inte tro att du har burit på två små och en så nyligt. Snygging!

Johanna Stålros sa...

Kläderna ser inte alls gamla ut och du ser ut att vara på topp så det ska nog gå toppen- om två dagar kommer du väl att ha som mest träningsvärk efter att ha chockat kroppen så;) Kram Johanna

Himlavit sa...

Du ser ut att vara riktigt pepp så träningen kommer garanterat att gå galant =) Kul att du jobbat som instruktör i storstan. Jag jobbade själv på SATS i nästan 5 år men flyttade till hemstaden Falun förra året så träningen är ett minne blått även för mig. Men det blir andra bullar efter semestern när jag börjar jobba igen efter mammaledigheten =)
All lycka med träningen
Kram Tessan

I mina gömmor sa...

Hittade till din fina blogg nu! Verkligen mysig!

Kram Malin

På vår gata sa...

Lycka till med att komma igång med träningen! Bara du väl tar första steget till att börja träna, så kommer du nog snart känna dig i form igen. Men som någon skrivit, det syns då rakt inte på dig att du inte tränat på ett tag.

Kram Daniela

Therese Wahlström sa...

Haha, du är för rolig! Och smal och fin fastän du inte tränat på många år. (och även fött två ungar ju!!) Men lite muskler mår man ju bara bra av, och lite egentid är inte heller fel, så you go girl. Ge gymmet vad det tål! :)