måndag 4 juli 2011

Blöjor och badankor!


Foto: Anne-Charlotte Andersson, Kristin Fägersköld
Ljuvligt mild olivtvål kommer från Nordljus.
Foto: Anne-Charlotte Andersson, Kristin Fägersköld
Mysiga ljuslyktor och doftljus med citron och lavendel
bidrar till mys och avkoppling i badrummen.
De kommer från Nordljus.
Foto: Anne-Charlotte Andersson, Kristin Fägersköld

Nu har jag äntligen lyckats leta reda på lite pics från våra badrum eftersom bilder därifrån har lyst med sin frånvaro här på bloggen. Vi har ett badrum på vardera plan och har kört på samma kakel och klinkers i båda. Badrumsskåpen kommer från Ikea men porslinet, blandarna och duschväggarna är från Hafa. Den höga hyllan är en Ikea-hylla som jag målat om.

Jag lovar att snart att ta lite fler interiörbilder från olika vinklar och vrår, men just nu är det blöjor och badankor überalles. Men jag lovar att det snart kommer fler bilder.

Å till alla er som fortfarande är vakna denna måndagskväll, är detta en uppmaning; Upp och sväng era lurviga och dansa soldans så att vi slipper mer regn imorgon. Jag shakar min lilla lekamen till denna låten. Vilken låt ska Ni skaka rompan till, kära bloggläsare?

KRAM

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

Johanna Stålros sa...

Så fina badrum ni har, gör ju inget att det är badankor överallt ens:) Måste fundera på vilken låt jag ska ta....Kram Johanna

Camilla sa...

Vilka ljuvliga badrumsbilder! Superfint!

Barfotaflickan sa...

Sperfint!!! Vi har köpt ett hus vid havet som skall renoveras från topp till tå och funderar på hur vårt badrum ska se ut. Vitt och ljustgrått tror jag att vi är inne på. Det roliga är att vi i vår bostadsrätt tidigare haft det handfatet, med det var för stor. Men nu har vi det kvar och kan ha det till huset - PERFEKT!!! Tack för det inlägget :-)
Jag delade det inlägget till min sambo på FB, bara så att du vet ;-)
Ha en härlig glassig dag!!
Kram,
Barfotaflickan

Cecilia sa...

Underbart fint badrum!!Och bra musiksmak har du också ;-)