söndag 3 juli 2011

Charmig Ölands-tok?!?




Igår var det rena tropikvärmen här på the Island och idag är det rena hösten. Vädergudarna har nog fått solsting. Iallafall.

Om ni inte har något bättre för er (och tycker att jag är lite sådär småcharmig som bara en Ölands-tok kan vara och vårt hus lika så) kan ni gå in och rösta på vårt hus i en tävling som ni hittar HÄR. Då blir jag och min käre Inredningsnörd glada. Fast vi är ganska glada ändå :). Tjohooooooooo!!

KRAM på er denna härliga söndag.

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

theres sa...

blev en självklar femma. hadde jag kunnat ge mera så hadde jag gjort det. vinner ni ser jag fram imot mera underbara bilder på allt roligt som pengarna har kunnat inbringa.

Systrarna Virrpannor sa...

Nu har jag röstat, och så klart på ert underbara hus :)

Johanna Stålros sa...

Klart man ska rösta på erat underbara hem. Kram Johanna

Mjuka sa...

Verkligen jöttefint hus!!
Kram Maln

Cecilia sa...

Japp skall genast springa och rösta!!