lördag 9 juli 2011

Det är dumt att dö nyfiken!



Det är ju dumt att dö nyfiken, har jag hört så idag provar jag hur det går att tona håret med hela hårbotten full av sand (Vaaarför får man så mycket sand i hårbotten jämt när man varit på stranden? Det är ju inte så att man ligger och drar barret i sanden direkt men ändå hamnar halva beachen där. Hmmm......). Vi får väl se hur det går och om håret ramlar av eller inte. Fortsättning följer......

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Jag ber känsliga läsare om ursäkt för dessa bilder, men ibland ska det gå snabbt att fota och då får det bli osminkat med målarlinne och amnings-BHn på. Sanningen är inte alltid vacker, men ganska rolig. " - Du ser ut som en glass i håret" sa Bebis till mig och jag kan inte annat än att hålla med honom. Som en fluffig mjukglass :).

Inga kommentarer :