fredag 15 juli 2011

Det var allt jag ville säga!

Idag blev det blåbär-och jordgubbspaj till
fikat. Ljuvligt!
Små hjärtformade pajformar......
...... och koppar och fat kommer från Miljögården.
Sötaste kökshandduken fick jag idag av fikagästerna.
Vi har två underbara små söner. UNDERBARA. Så. Det var allt jag ville säga idag........ å att jag har lite träningsvärk nu........ å att jag har fått en ny kökshandduk (TACK!)....... å nu ska jag äta Toblerone.......... å det var allt för idag.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Vi är med och tävlar i en rolig tävling. Hjälp oss gärna så blir vi glada. Vi kanske inte blir så charmiga, men glada :). TACK på förhand!

1 kommentar :

Marie Louise sa...

Det var det mest ljuvligaste hem jag sett, man bara tittar om och om igen! Så vackert inrett i varje rum och köket är ju helt underbart inrett!
Sänder en röst på ditt hem och hoppas du vinner!
Kram ifrån lilla mig, Marie