fredag 8 juli 2011

En sak i taget!




" - Jag har snickrat en grind!", sa min käre make igår när jag hade varit iväg med kidsen under dagen. Bara så där som man kan göra när man har semester och gör det man vill, när man vill och när andan faller på.

" -Va bra! Då när du ändå är i gång så kanske du kan ta och snickra ihop den där trälåren till dynorna vi pratat om å den där lilla hyllan till planteringshörnan å den den där pation å den där........"

" - Men luuuugn nu va! Jag har ju ändå semester!"

Ja, ja. En sak i taget var det ja......

// Inredningsfrun som tycker att man kan köra på när man ändå har ångan uppe :)

Psssssssst..... Idag bjuder jag på lite bilder som jag fotade när jag besökte Möbleri Mittbrodts sist jag var där. Om ni har vägarna förbi Borgholm så är butiken ett måste att besöka. Trust me!

4 kommentarer :

Tina (http://blogg.skanskabyggvaror.se) sa...

Ha ha ja ibland är det svårt att hålla sig till det där med en sak i taget. Hemmafixare som jag själv är så blir det lätt att man kör på. Tur man har familj som stoppar ibland, så att man sätter sig ner och bara njuter också. Jättefina bilder!

Tina sa...

Hihi! Du har helt rätt tycker jag, lika bra att passa på när man ändå håller på ;-) Oj vilka fina saker de hade i den affären. Önskar dig en fin fredag. KRAM!

Johanna Stålros sa...

hihi ja lung och fin;) Så fint sovrum. kram Johanna

Jonas & Kajsa sa...

Va roligt! Idag va jag och handlade precis den kudden du visar (bild nr 2) i en butik i Kalmar. Kram Kajsa