onsdag 6 juli 2011

Exklusivt!


Gårdby Kafé och Lanthandels nya kafédel i den nya gårdsbutiken.

Min favorit är den ljuvligt rostfärgade tunikan. Undrar om jag kan önska mig den i födelsedagspresent. Fast det är ju ganska långt kvar till mars.....


Idag har vi varit över och fikat på Gårdby Kafé och Lanthandel eftersom det är ett perfekt "sitta-å-mysa"-väder. Efter fikat så fick vi en sneak-peak på söta Maries (som har butiken och kafét) nya lilla gårdsbutik som ligger bredvid fiket och Sigfrid Rudbergs Diversehandel. Å jag blev nästan lite salig när jag klev i butiken som kommer att vara fylld med ljuuuvliga kläder och en massa annat smått och gott. Dessutom har det utökats med en ny kafédel. Inte illa!

Lucky me som är mammaledig och som kan åka dit precis när som helst och bara fika, softa och kolla på vacker inredning :).

Så idag bjuder jag på lite exklusiva bilder från den nya gårdsbutiken (som öppnar nu på lördag). Håll tillgodo!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Det verkar som om att vi snart får klippkort till vårdcentralen här på the Island. Denna gången är det Bebis som fått åka dit eftersom han har haft vissa "åkommor". Prover, prover och lite fler prover har tagits och skickats iväg. Nu håller vi tummarna att allt är bra. Vår lilla kille......

3 kommentarer :

Allis sa...

Var i Gårdby i måndags och tittade på alla fina kläder, och saker givetvis blev det en fika också. ;-) Hoppas att bebisen kryar på sig, det är lite oroligt när de är små och blir sjuka!

Kram från Dalarna /Eva-Lis & Zaga

cat sa...

Åhh dags att åka till Gårdby igen :o Så synd ;D

Hoppas att det inte är någon fara med Bebis. Ha de gott. Catarina

Fii sa...

Det var trevligt att se dig i måndags! Följer din blogg dagligen och jag blir så glad å se allt som händer nu när vi inte träffas lika ofta. Vi måste ses igen ;) Jag skulle väldigt gärna åka över till Öland och kanske fika på Gårdby Café så du kanske vill göra mig sällskap nån dag? Vi hörs av på fejjan!! Kram S