måndag 4 juli 2011

Hur gör man?





Foton: Anne-Charlotte Andersson och Kristin Fägersköld


Jag har fått en massa mail och frågor angående TÄVLINGEN vi medverkar i. Flera av er har inte kunnat rösta och en del har helt enkelt röstat lite galet och gett lägsta betyg istället för högsta och vice versa. Så. Hur gör man? Antingen gör ni ett inlogg på siten eller så loggar ni in med ett Facebook-konto. Detta gör man för att ingen ska kunna rösta mer än en gång per bidrag och det är ju kanon så att alla har samma förutsättningar. Uppe till höger ser Ni fem stjärnor. Om ni klickar på stjärnan längst till höger ger ni oss fem stjärnor och klickar ni längst till vänster ger ni oss en stjärna. Iallafall.

Idag tar jag med Lillebror (som äääääntligen är bättre från sin långdragna förkylning) in till en vän med en lika liten bebis. Det ska bli sååååå mysigt. Bebisar och barn är livet och jag längtar redan till nästa :).

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Idag visar jag lite av de bilderna som söta Lotta och Kristin fotade när de var här förra sommaren. Jag visar dem med tillstånd från dem.

5 kommentarer :

Anonym sa...

Gick tyvärr inte att rösta via Iphone :-(

Maria Vicente sa...

god dag
Jag älskar din blogg och jag följer varje dag. Bara se de bilder som är vackra. Mycket god smak, alla fina, kärlek.
Jag är ledsen att jag inte inser vad du skriver.
Bra vecka kyss

Google Translator

Husbysjutolfts sa...

HeJ!
I ert vardagsrum har ni ett skåp, ser gårbetsat ut det är med två lådor och två glasdörrar. Är ute efter något sådant. vart har du hittat ditt? på loppis säkert.
Tack för en trevlig blogg

Anonym sa...

Hej Marika!
Lika vackra bilder som vanligt. Extra vackra var dessa eftersom jag älskar blått.
Önskar dig en fortsatt bra vecka.
Kram Lena

Johanna Stålros sa...

Hoppas många röstar på dig! Kram Johanna