torsdag 28 juli 2011

Pallar ni med?







Pallar Ni månne med ett litet tips så här på morgonkvisten, kära bloggläsare? Sötaste lilla pallen (Ni fattar va. Pallar med?? Moahahaha....) i zink har jag gått och suktat efter läääänge på Maxi men liksom kommit till skott att köpa. Men nu behövde jag en liten pall så att jag når upp till hyllorna ute vid min planteringshörna. Alltså en perfekt ursäkt att handla något lite lagom onödigt........ Iallafall. Glad i hågen styrde jag kosan mot Maxi och döm om min förvåning när de var rea på pallen. Tjohoooooooo!! 60 pix fick jag betala för den. Inte illa.

Schysst pall (det stod att det var en piedestal men jag har provstått den både inne i butiken och ett antal gånger hemma och den håller. I promise!) till ett ännu mer schysst pris. Perfekt!

Jag älskar att fynda!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Dagens väderrapport från the Island; Ösregn. Perfekt gym-väder alltså. Å fikaväder :)....... tjohoooooooo!!

6 kommentarer :

Anna sa...

Tjusigt! Ni har det verkligen jättefint både inne och ute, men när jag ser dina bilder från altanen och planteringshörnan kan jag inte låta bli att undra... låter du allting stå kvar ute på kvällen eller plockar du in allt? (menar saker, inte blommor) Tänker på väder och vind, en del saker tål ju inte regn så bra. Lyktor blir gärna rostiga tex. Kökshanddukar och liknande, låter du allt vara kvar ute? Oavsett är det supertjusigt! :-)

Sara sa...

Urgullig liten pall och till ett toppenpris :)

Anonym sa...

Haha bra att du provstod på pallen i butiken ;) Måste nog också ta mig en sväng förbi Maxi i dagarna. Då jag är lite tyngre än dig så är det nog också bra om jag provställe rmig på den Hahah
Mvh Maria

Johanna Stålros sa...

Sicken pall, den e ju toppen vart som helst! Kram J

Barfotaflickan sa...

Snabbt som attan skickade jag sambon till Maxi som fixade en pall!! Då fanns det tre kvar... Till vårt kommande hus kommer den bli perfekt :-) Jag var oxå på Topiary idag och har inhandlat lite nytt från Green Gate, jag sa till han som står där nu att det var så fint att jag fick hjärtklappning ;-) Vill ha vill ha vill ha!!!
Önskar dig och din familj en härlig helg!

Happy Gunhild sa...

Finemang! Vilken härlig plats att plantera på :) En sån vill jag också ha :) Så trivsamt och snyggt med det faluröda.Härlig energi har du på bloggen också :)